Sklep on-line

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Warunki składania reklamacji określone zostały w Regulaminie Sklepu §7 Rękojmia.

Wszelkie reklamacje winny być składane w formie pisemnej na adres siedziby sklepu, podanej w zakładce Kontakt bądź w formie elektronicznej pod adres sklep@e-interior.pl z możliwie szczegółowym opisem stwierdzonych wad. W terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamacji Sprzedawca poinformuje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Kliknij aby pobrać formularz reklamacji

 

Szczególne warunki dotyczące reklamacji tapet

Sprzedawane przez nas tapety są produktami najwyższej jakości, jednakże pomimo dołożenia wszelkich starań przez producentów by były wolne od wad, może zdarzyć się sytuacja, że takowe na tapecie mogą się pojawić.

Dlatego prosimy by:

1. Każdą rolkę rozwinąć i obejrzeć pod kątem występowania wad przed przyklejeniem - różnicy w odcieniu, wzorze lub innych wad fabrycznych.

2. Jeżeli jakiekolwiek wady zostaną stwierdzone prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 12 2907032 lub mailowo na adres sklep@e-interior.pl w celu ustalenia dalszego postępowania.

Sugerujemy by nawet po przyklejeniu tapety zachować etykiety i fragmenty tapet.

 

Odstąpienie od Umowy Sprzedaży i zwrot towaru

Szczegółowe warunki zwrotu określone zostały w Regulaminie Sklepu §8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży.

 

1. Towary, których waga całkowita, podawana w karcie produktu, wykracza poza 10kg, ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania w przypadku odstąpienia może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa.

 

Odstąpienie od umowy można złożyć poprzez wzór formularza dostępnego poniżej.

Kliknij aby pobrać formularz odstąpienia od umowy

lub korzystając z formularza elektronicznego

Kliknij aby przejść do elektronicznej wersji formularza

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl